إذا أردت أن تقرأ الرواية كاملة الآن، انضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية صغيره امتلكتني الفصل الرابع 4 بقلم رضوى
الحلقة الرابعة
زين لسه هيميل علي لين
لين قامت بسرعه…لين بدلع..تؤتؤ مش دلوقت ي بيبي
زين مسح علي شعره ..بت انتي اتعدلي بدل م عدلك
لين قربت منه وشبكت ايديها ف رقبته ..لين قالت بصوت كله دلع واغراء وهي باصه علي شفايفه…جدو قالك نخليها دخله انت رفضت
زين بصدمه..لين انتي بتقولي اي
لين بدلع..اي ي بيبي بقول اي
زين بغمز .طيب احنا لسه فيها نخليها دخله ومالو
لين مالت علي صدره ونامت عليه..زين
زين بحب..روح قلب زين انتي
لين ..انا بحبك اوي والله متبعدش عني
زين.وانا بدوب فيكي والله انتي روحي ومش هبعد عنك
زين بضحك.بس قوليلي انتي عايزه تضحكي عليا وتنسيني كنتي بتقولي ايه من شويه
لين بضحك..كنت بهزر
زين.طب احلفي
لين بحب.انا مش هحلف انا بحب قربك مني
زين بصدمه. بت انتي فيه اي يعمري انتي كويسه يحبيبي
لين بابتسامه..اكدب يعني؟
زين.جبتي منين الجراءه دي
لين يحب.طب بذمتك فيه واحده تكون متجوزه القمر ده ومش عايزاه يقرب منها؟..والأهم من ده انا بحبك عشان كده لا مكسوفه منك ولا خايفه
زين بيضيق عيونه..طب خليكي فاكره كلمة لا مكسوفه ولا خايفه عشان يحبيبي النظري حاجه والعملي حاجه
لين بدلع ..تؤ متخافش
تك تك تك
لين بسرعه ..رايح فين
زين.هفتح
لين ..تعالي اقولك
زين قرب منها .. لين باست رقبته كذا بوسه بسرعه وخلعت الاسدال بسرعه
زين مش مستوعب اللي هي عملته
لين .انا هفتح
زين بحده.لين
لين تجاهلته وراحت فتحت بسرعه
لين بابتسامه.اهلا يا طنط اهلا يا روان اتفضلوا
روان ببحلقه ليها وهي شيفاها واقفه قصادها كده ..طب البسي حاجه اتكسفي مننا
لين بابتسامه. تؤ هي في واحده تتكسف من مامتها واختها
كريمه بتصنع الحب..الف مبروك يا لين
روان.ايه هتسبينا واقفين كده علي الباب
لين. اتفضلوا
روان بتحاول تتصنع الضحك.خدتي وقت عشان تفتحي يعني
لين بابتسامه. انا قولت انك هتتكسفي تيجي عشان زين جوه معايا وانتي عارفه انهارده كتب كتابنا وضحكت وانتي عارفه بقا انا وزين مستنيين اليوم ده ازاي
زين..متابع كلامها بس ساكت
روان بغيظ..الف مبروك يا زين
زين بابتسامه..الله يبارك فيكى يا روان عقبالك كده
روان..قريب قريب اوي كمان
كريمه بصدمه.ايه اللي علي رقبتك ده يا زين
روان بصت بصدمه
لين بابتسامه. ايه يا طنط اللي علي رقبته م قولت لحضرتك واحد ومراته فيها ايه
روان بغل بضحك.اتعلمي الحياء شويه
لين بضحك.حاضر اصل ماشيه معاه ف الحرا’م مش جوزي هه
كريمه بضيق من اسلوبها. طيب نقولكم تصبحوا علي خير
لين .وانتي من اهلوا ي طنط عقبال م تفرحي ب روان
روان بغل.قريب قريب اووي
لين بابتسامه..يوم الهنا وقفلت الباب
زين بحده..انتي ازاي تفتحي بمنظرك ده
لين بضحك.مالو يبني منظري م اهو حلو
زين بحده.انا مبهزرش
لين.في اي يا زين
زين بغضب .استغفر الله العظيم اي هو اللي فيه ايه انتي شايفه لابسه ايه
لين قربت منه وباست شفايفه..ششش ممكن تهدا انا شايفه لابسه اي قميص بكت لاز””ق علي جسمي اووي ومفتوح من عند الص””در واممم اي تاني اه افتكرت قصير اووي وضحكت
وبصت علي رقبته تعالي اوريك حاجه
اخدته وققته قصاد المرايه وقالت بضحك شايف رقبتك حلوه ازاي ولون الروج الأحمر منور ازاي 😂♥️
زين بابتسامه لف ليها ..انتي اللي جبتيه لنفسك شالها وقرب من السرير نزلها براحه ومال عليها
لين..زين انا
زين.تؤ مش عايز اسمع صوت
لين. انت مش هتعمل حاجه صح
زين ..شششش
زين قرب منها وطبع قبلات متفرقه علي شفا’يفها ور’قبتها وو’شها كله وهي اتجاوبت معاه او بمعني أصح استسلمت لين وجننته بحركاتها
لين بتنهج..زين كفايه ابعد مش قادره اخد نفسي
زين بعد عنها بسرعه بس لسه تحت””ه
زين بغمزه …اي تعبتي
لين بكسوف ..ممكن تقوم
زين ..نام جنبها واخدها ف حضنه
زين ..فهميني بوستيني علي رقبتي وخلعتي الاسدال كده وضغط علي ايدها وفتحتي الباب
لين..اه يعم ايدك براحه ..عملت كده عشان اثبت ل روان انك بتاعي انا
زين .طيب وعرفتي ازاي انها روان
لين.كنت متأكده انها هتطلع ببساطه كنت سامعه صوتها هي ومامتها
زين بعدم فهم..مش فاهم
لين بضحك.انت كنت سرحان فيا بس انا كنت سمعاهم بيتكلموا
زين .هعديهالك المرادي بس وعد لو اتكررت وعملتي كده تاني هزعلك
لين بدموع.هتزعلني عشان خاطر روان؟
زين دفن وشها ف رقبتها..تؤ مش عشان خاطر حد هزعلك عشان جسم”ك ده بتاعي انا لوحدي محدش يشوفه غيري
لين بضعف..زين ابعد كفايه كده تعبت مش قادره
زين بهمس. خمس دقايق
لين بتحاول تزقه بضعف..ز زين ا ببعد
زين بعد بضيق..خلاص اهدي هروح انام
لين بضحك.ماشي يحبيبي تصبحي على خير
زين بأس جبينها.وقال بضحك وانتي ف حضني
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية صغيره امتلكتني)
- لقراءة جميع روايات الكاتب اضغط على (روايات رضوى)
إذا أردت أن تقرأ الرواية كاملة الآن، انضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)