روايه عشق الأسر الفصل الثانى 2 بقلم أسماء محمد الجمسي

إذا أردت أن تقرأ الرواية كاملة الآن، انضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

روايه عشق الأسر الفصل الثانى 2 بقلم أسماء محمد الجمسي

 

روايه عشق الأسر كاملة(جميع فصول الرواية) بقلم أسماء محمد الجمسي
روايه عشق الأسر الفصل الثانى 2 بقلم أسماء محمد الجمسي

الحلقة الثانية

اسر/ايه
احمد/ ايه رأيك
اسر/تمام ياعمى ال حضرتك عاوزه حدد المعاد وقولى اجى امتى
احمد/ماشى يابنى ربنا ما يحرمنى منك دا انت ابن الغالى
اسر/ ربنا يخليك يا عمى
قفل اسر مع عمه وقعد يفكر فى المشكله دى وأنه ازاى وافق بس رجع وقال إن برضو دى بنت عمه ومن دمه ومش هيقدر يسيبها تتبهدل أو يخالف أمر عمه
عند عشق
بعد ما روحت عشق من يوم كله تعب وبهدله من الكليه لشغل
عشق/مساء الخير يا بابا
احمد/مساء الخير يا حبيبت بابا
عشق بضحك/ هدخل بقا اجهز الغدا اصل انا قتلانه جوع
احمد / ماشى يا حبيبتي ونا هقوم اجهز السفرا
بعد ما أكلوا وخلصو
عشق / اخدت الدوا يبابا
والد عشق بهزار ممزوج بحب/حبيبت بابا ال مبتنسهوش ابدا
عشق بضحك/ونا ليا غيرك انت يابو حميد اهتم بيه
احمد/ امتى يا عشق افرح بيكى واسلمك بأيدى كدا لعريسك
عشق بهزار/ومين قالك يا بابا انى هتجوز اصلا واسيبك
احمد /بصراحه يا عشق انا كلمت اسر ابن عمك واخدت منه معاد علشان يجى يكتب كتابه عليكى
عشق بصدمه/ حضرتك بتقول ايه يا بابا انت اكيد بتهزر صح
احمد/ لا مش بهزر
عشق بدموع/طب لى يا بابا هو انت عاوز تخلينى ابعد عنك لى وبعدين اسر ابن عمى مين دا هو فكر يزورنا امتى ولا حتى احنا نعرف عنه حاجه ولا أصله ايه
احمد/أصله من اصلنا يا عشق ومتنسيش ان اسر دا ابن عمك ومحترم كمان بس هو يابنتى وراه مشاغل كتير وشغله واخد وقته وبعدين يا عشق انا مش عارف هعيشلك لحد امتى وعاوز اطمن عليكى وملقيتش احسن من أسر علشان خاطر بابا حبيبك اسمعى كلامى
عشق بزعل/حاضر يا بابا إل تشوفه انا هدخل انام عاوز حاجه
احمد / لا يا حبيبتى
عند اسر
بعد ما روح واخد شاور وغير هدومه
اسر مع نفسه/ ياترا عشق دى عامله ازاي انا حتى عمري ما شوفتها غير مره وهى صغيره خالص
تليفون أسر رن
اسر/ ايوا يا على (على صاحب اسر)
على /ما تيجى ياعم نسهر سوا انهارده
اسر/مش قادر يا على خالص
على بضحك/لى كنت شغال فى الغيط
اسر بغضب/ما انت لو عندك ضمير وبتشتغل نص شغلى كنت هتعرف
على بهزار/تصدق انا غلطان قفلتنى
اسر بضحك/غووور بقا
عند عشق
اتنهدت تنهيده طويله وبعدين قالت/ طب هو انا اعرفه اصلا ربنا يسامحك يا بابا بس انا مقدرش ازعلك وبعدين نامت
تانى يوم صحيت عشق وكان يوم اجازه من الشغل وصلت فرضها وجهزت الفطار
احمد وهو بيرن على أسر
اسر بنوم/ صباح الخير يا عمى
احمد /صباح الخير يا اسر تعالى انهارده اتعرف على عشق بنت عمك وشوفها علشان هى اجازه انهارده من شغلها
اسر/حاضر يا عمى
عشق سمعت بابها
عشق/ من غير ما تاخد رأيى برضو يا بابا أنه يجى ولا لا
احمد /انا عارف انك عمرك ما تعترضى على قرار اخدته يا عشق
عشق/ اكيد يا بابا
احمد /طب جهزى نفسك اسر هيكون هنا الساعه ٨
عشق/حاضر يا بابا
وبعد عده ساعات
اسر جهز وركب العربيه ومشى علشان يروح لعمه
وعشق جهزت نفسها
وبعد شويه وصل اسر ورن الجرس
احمد فتح الباب
احمد / ازيك يا اسر يابنى وسلم عليه
اسر/ازي حضرتك يا عمى
وبعد شويه طلعت عشق وحطت القهوه من غير ما تبص لأسر
اسر اول ما شافها
قال بصدمه وغضب / هو انتيييي
عشق استغربت الصوت رفعت عينها
قالت بصدمه كبيره /هو انت اسر ابن عمى مستحييييل

إذا أردت أن تقرأ الرواية كاملة الآن، انضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

كشف تسربات المياه   شركة عزل اسطح بالرياض   عزل اسطح بالرياض
Scroll to Top